داستان موفقیت بکارگیری بیز ای جی در بانک Old Mutual

 

داستان موفقیت بکارگیری بیز ای جی در بانک Old Mutual را که جزء مشتریان بزرگ Bizagi است مطالعه نمایید. در ایران نیز چند مجموعه بانک و بیمه از نرم افزار bizagi استفاده میکنند. 

 

اتوماسیون فرآیند بیزاجی، باعث بهبود 15درصدی شاخص فرصت های فروش شد و صف در شعب را 9 برابر برای 15000 مشتری در روز کوتاه تر کرد.

 

ما فرایندهای مدیریت دانش را در بیزاجی ایجاد کردیم و زمان آموزش را از 3ماه به 3روز کاهش دادیم.

لورلی جنسن، مسئول راه حل های استراتژیک کسب و کار

 

بهترین روش ها  (تکنیکها)

  • از روش های سنتی در اجرا فاصله بگیرید و برای حصول سریع نتیجه، از متد چابک استفاده کنید
  • برای مدیریت فرآیند، مدیر قوی و تصمیم گیرنده مطمئن و رازدار تعیین کنید
  • قبل از آغاز برنامه آزمایشی، رویه هایی را برای مدیریت تغییرات اعمال کنید
  • به فرهنگ داخلی توجه داشته باشید و در اسرع وقت آگاهی داخلی از مدیریت فرآیند را بالا ببرید

 

خلاصه

شرکت آغاز تغییرات در کسب و کار را با یک هدف آغاز کرد: در اولویت قرار دادن مشتری. نقطه شروع، کاهش زمان انتظار مشتری در شعب و قادر ساختن مشاوران فروش برای ارائه محصولات یا خدمات مربوطه بود.

بانک فرآیندها را خودکار و ساده نموده است به طوری که 5000 سند در هر ماه با استفاده از بیزاجی مدیریت می‌شوند.

این امر خدمات گسترده ای از برداشت وجوه، درخواست های وام از طریق گزارش سرقت هویت یا شروع مطالبات، و در نتیجه افزایش 15 درصدی شاخص رضایت مشتریان را پوشش می داد. خدمات شعب به صورت نمایی بهبود یافته است. صف ها 9برابر کوتاه تر شده است و عملکرد خوب کارمندان باعث بهبود بیش از 30درصدی تماس ها شده است.

نرم افزار Bizagi

اهداف پروژه

  • شتاب در تحویل “نرم افزار ارتباط با مشتری” از طریق تمام کانالها برای کارکنان شعبه
  • توانمندسازی مشاوران فروش برای ارائه خدمات و مشاوره فوری
  • تحکیم بینش مشتری مداری و تجزیه و تحلیل داده ها
  • حفظ، نگهداری و بهبود درآمد حاصل از فروش با محصولات مکمل یا مشتریان راغب
  • ساده سازی فناوری و فرآیندهای ساده در یک لایه خدماتی مشترک
  • ادغام با فن آوری های دیجیتال برای اطمینان از برقراری ارتباط از طریق رسانه های مورد نظر مشتری (ایمیل، پیام کوتاه و غیره)
  • استفاده از رویکرد چابک برای توسعه پیشرفت های مداوم و کاهش مقاومت در برابر تغییر

 

دستاوردهای استقرار Bizagi

  • بهبود 15درصدی شاخص رضایت مشتریان
  • زمان انتظار شعبه برای 15000مشتری یک روز کاهش یافت- صف 9برابر کوتاه تر شد
  • دقت بیش از 30درصد افزایش یافته است زیرا سیستم های آنلاین کارمندان بانک را قادر می سازند تصمصیم های بهتری بگیرند.
  • ماهانه 50000 سند با بیزاجی مدیریت می شود.
  • کاهش چشمگیر مراجعه به دفاتر کاری به سبب اطلاعات نادرست مشتری
  • شبانه روزی شدن باعث ارائه خدمات بهتر به مشتریان و گرفتن کسب و کارهای جدید بیشتر شده است.
  • مشاوران با تجربه به جاهای دیگر به عنوان پشتیبان سیستم های یکپارچه تصمیم گیری هوشمند منتقل می شوند.
  • اجرای 70 میلیون فعالیت فرآیندهای در بیزاجی در هر ماه
  • تجربه مداوم و بهبود یافته مشتری در تمام کانال های ارتباطی
  • تحول در ابزارهای کلیدی بهره وری مانند مدیریت رهبری و قبول تعهد بیمه گری

 

با برخی از کاربران ایرانی Bizagi آشنا شوید.