بهترین نرم افزار مدیریت فرایند (BPMS) در سال 2021

بهترین نرم افزار مدیریت فرایند BPMS

این بررسی نتیجه بیش از 40ساعت تحقیق بر روی 130 شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت فرایند در سراسر وب است که شرکت digital.com آن را تهیه و منتشر کرده است. این بررسی به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا مناسب ترین و بهترین نرم افزار مدیریت فرایند (BPMS) را برای کسب و کار خود انتخاب کنند.

نرم افزارهای منتخبی که در این لیست قرار گرفته‌اند عبارتند از:

  • Appian
  • Bizagi
  • BP Logix
  • Comindware
  • Creatio
  • Flokzu
  • Integrify
  • Kissflow
  • Laserfiche
  • Nintex
  • Oracle Process Cloud
  • Pipefy
  • ProcessGene
  • ProcessMaker
  • Zoho Creator

ما چگونه بهترین سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار یا بهترین BPMS را انتخاب می‌کنیم؟

مدیریت فرآیندهای کسب و کار که با نام اختصاری BPM شناخته می شود، همه چیز درباره اجرای عملیات‌ها از طریق مدیریت موثر است. این یعنی اطمینان از برآورده شدن اهداف و رفع نقایص و خطاها است. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار شامل رمزگشایی از بسیاری از لایه های موجود و به‌کارگیری آنها در مورد مسائلی است که بنگاه های اقتصادی برای کاهش یا افزایش نیاز دارند. در روح این تمرین، سه معیار ارائه داده‌ایم که شیوه انتخاب بهترین نرم افزار BPM را تشریح می‌کند.

ویژگی‌های مدیریت فرایند

هنگام تلاش برای یافتن بهترین نرم افزار BPMS، چند ویژگی بنیادی مدیریت فرآیند وجود دارد که همراه نرم افزار هستند:

  • نقشه فرایندی:  این چارچوبی است که فرایندهای کسب و کار در آن به شکل گرافیکی به نمایش در می‌آیند. این به ذینفعان کمک می‌کند تا با پاسخ دادن به سوالات کلیدی مانند کاری که یک کسب و کار انجام می‌دهد و استانداردهایی برای موفقیت، درک کنند که برخی مراحل و ورودی ها به چه ترتیب با هم مرتبط هستند.
  • مدلسازی فرایند: این نوع مدلسازی نشانگر تصویری از نقشه فرایندی است. این کار معمولاً با قلم و کاغذ یا نشانگر و تخته سفید شروع می شود و به یک سری نوتیشن در فلوچارت تبدیل می شود. مرحله بعدی دیجیتالی کردن این نمایش فیزیکی در یک گردش کاری است که نرم افزار بتواند آن را درک کند.
  • خودکارسازی فرایند: با ادغام تکنولوژی برای اجرا و در نهایت اندازه گیری، فرآیند به فاز تحول کسب و کار می‌رسد. با کمک شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، اتوماسیون از طریق روش‌های قابل اندازه گیری کارایی و بهره‌وری را بهبود می‌بخشد.

بهترین نرم افزارهای BPM می دانند چگونه این فرآیندهای اساسی را با هم ترکیب کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

ادغام‌ها

بهترین نرم افزارهای BPM یا BPMS می‌توانند به راحتی با سایر ابزارهای سازمان یکپارچه شده و مکمل عملکردهای کسب و کار شوند. این‌ها یا ابزارهای بومی یا شخص ثالث هستند که در بازار موجودند و یا از طریق رابط برنامه نویسی برنامه (API) می‌توان به آنها دسترسی داشت.

گزارش توانایی ها

خواه کاربران با نظم حاکم در مدیریت فرآیند کسب و کار آشنا باشند یا نه، هدف اصلی درک بهتر نحوه کار است. قابلیت‌های گزارش دهی تفصیلی به همه اجازه می‌دهد تا ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که کدام مولفه‌ها می‌تواند خوب انجام شود و اینکه چطور می‌توانید آن‌ها را بهبود بخشید، تمرین کنید.

15نرم افزار مدیریت فرایند (BPMS) که بهترین های سال 2021 هستند

نرم افزار BPMS شرکت APPIAN

نرم افزار Appian

Appian خود را یک پلتفرم توسعه نرم افزار با کد کم (low-code) می داند که به کاربران کمک می کند تا گردش کار و کارها را به صورت خودکار انجام دهند. شرکت‌ها برای افزایش بهره وری خود برنامه‌های قدرتمندی می سازند. برخی از ویژگی‌های نرم افزار BPM شرکت Appian عبارتند از:

  • یکپارچه سازی با اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) برای انجام وظایف روتین گردش کار بدون نیاز به نوشتن API
  • رابط کاربری (user interfaces) از پیش ساخته شده و کامپوننت‌هایی که قابل استفاده مجدد هستند برای ساخت سریعتر برنامه
  • ابزارهای Drag-and-drop و point-and-click برای تکرار سریع
  • نسخه موبایل آماده که می توانند به صورت خودکار در همه دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرند.

پلتفرم Appian به مشاغل کمک می‌کند تا از شر سیلوهای داده که می توانند مانع ایجاد ارتباط با مشتری شوند، خلاص شوند. (توضیح سیلو داده: سیلوی داده‌ها مجموعه‌ای از اطلاعات در یک سازمان است که از سایر قسمت‌های سازمان جدا شده و در دسترس نیست).

به کمک AppMarket، سازمان‌ها می‌توانند به راحتی با سیستم‌های محبوب سازمانی مانند SAP  DocuSign و Blue Prism ارتباط برقرار کنند. بسیاری از connectorهای آن می‌توانند کاربران را از طریق یکپارچه سازی و آزمایش در شرایط real-time راهنمایی کنند.

Appian یک پلن رایگان دارد که لیستی قابل توجه از ویژگی های موجود برای تعداد نامحدودی از کاربران را شامل می شود ، از جمله مدیریت محتوا و گزارش تجزیه و تحلیل. لایه RPA شرکت Appian حداقل به 100 کاربر نیاز دارد و از ماهانه 60 دلار به ازای هر کاربر شروع می‌شود همراه با نمایش خودکار در موبایل و DevOps داخلی.

قیمت نسخه آزمایشی / دمو امکانات
Free: Limited access
Standard: $60/user/month
Infrequent: $18/user/month
External Input: $2/user/month
Flat Fee: Custom quote
Enterprise: Custom quote
دارای نسخه آزمایشی >کامپوننت های آماده و قابل استفاده مجدد
>اتصال به ربات RPA بدون نیاز به کدنویسی
>نسخه موبایل آماده
>اطلاعات بیشتر در سایت Appian

دیدگاه‌های مثبت و منفی نرم افزار مدیریت فرآیند Appian

برای سازمان‌هایی که دارای تعداد کاربران زیادی باشند و فرایندهای پیچیده‌ای داشته باشند، Appian امکان ادغام آسان را فراهم می کند. سازمان‌ها همچنین می‌توانند به جای اعتماد به متخصصان گران قیمت، از نیروی داخلی برای ساخت فرایند و ادغام استفاده کنند که این امکان صرفه جویی در هزینه را به آن‌ها می‌دهد. این به شرکت کمک می‌کند تا به راحتی پایگاه کاربری خود را مقیاس پذیر کند.

بسته به نوع استقرار، ممکن است خروجی کار در استقرارهای محلی کندتر از حالت کلود یا ابری باشد. این بدان معناست که ممکن است در دسترسی به ویژگی های جدید تاخیری وجود داشته باشد.

PROS CONS
>بدون نیاز به پرداخت هزینه به متخصص، فرایندهای خود را در داخل سازمان بسازید
>به راحتی قابل اتصال و ادغام با سایر سیستم هاست
>در صورت لزوم مقیاس پذیر است
>سرعت به روزرسانی نسخه‌های جدید بسته به نوع استقرار متفاوت است

آنچه مشتریان می‌گویند

آن‌ها Appian را کاربرپسند می‌دانند و از اینکه می‌توانند سریع و راحت فرایندهارا در این ابزار کم کد بسازند به او علاقه‌مندند. یکی از کارمندان بخش استخدام می‌گوید: “ما متوجه شده‌ایم که Appian بسیار انعطاف پذیر بوده و برای تعریف شرایط مختلف مناسب است.”

این واقعیت که آنها می‌توانند ابزارهای لازم را ایجاد و سفارشی کنند، اجرای مفهوم تحول دیجیتال را برای بسیاری از شرکت‌ها آسان تر می‌کند. یکی از کاربران این پلتفرم می‌گوید: “Appian تمام پایگاه‌ها را با تمام افزونه‌هایی که احتمالاً نیازش دارید کاور می‌کند.”

نرم افزار BIZAGI

نرم افزار بیزاجی

Bizagi در سال 1989 تاسیس شد. یک پلت فرم دیجیتالی، سازگار با زبان مدلسازی BPMN که مدیریت سریع فرآیندهای کسب و کار را برای سازمان‌های بزرگ و متوسط تسهیل می کند. بیزاجی با قرار دادن یک لایه فرایند سریع در اطراف چشم انداز فناوری اطلاعات (IT) موجود، به کسب و کار کمک می کند بسیاری از گردش کارها، از جمله همکاری تیمی و تأییدیه‌های مختلف را ردیابی، مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند. چنین عملکردی این اطمینان را می‌دهد که سازمان در همه سطوح به هم متصل شده است. سایر ویژگی های نرم افزار Bizagi عبارتند از:

  • ارائه خوراک و آموزش به ربات‌های نرم افزاری RPA برای شروع انجام کارها
  • اجرای شبیه سازی‌ها و آزمون‌ها برای درک چگونگی بهبود کارایی
  • امکان همکاری تجاری و تیم IT برای بهبود تجربه مشتری
  • استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تجزیه و تحلیل داده‌های خام برای به دست آوردن بینش تحول آفرین و کشف فرصت ها
  • ایجاد گردش کار متناسب با تغییر سیاست‌ها (policy) برای انطباق بهتر قانونی و نظارتی

نرم افزار Bizagi برای اتصال و ادغام مستقیم با سایر نرم افزارهای شرکت های شخص ثالث مانند اتصال به ERP یا مدیریت CRM از وب سرویس SOAP یا REST استفاده می کند. همچنین برای ارتباط با سیستم‌های قدیمی موجود از قابلیت Entity Virtualization استفاده می کند.

نرم افزار Bizagi Modeler که برای ترسیم و مدلسازی فرایندها با زبان BPMN کاربرد دارد کاملا رایگان است، همچنین نرم افزار Bizagi Studio که برای تبدیل مدل‌های فرایندی ترسیم شده به اپلیکیشن استفاده می‌شود تا محدودیت 20کاربر رایگان است.

این پلتفرم پیش از این نیز توسط موسسات گارتنر، فارستر و IDC مورد ارزیابی قرار گرفته و نام آن در میان پنج BPMS برتر جهان دیده می‌شود. به گفته اکثر تحلیلگران، نرم افزار Bizagi به عنوان کاربرپسندترین BPMS جهان شناخته می‌شود.

هزینه نرم افزار به صورت مستقیم در سایت اصلی بیزاجی اشاره نشده است، اما بر اساس تحقیقات در سایت‌های دیگر متوجه شده‌ایم که هزینه یک لایسنس یک ساله می تواند حدود 311 دلار برای هر کاربر باشد و اگر لایسنس دائمی آن را می‌خواهید، هزینه 800 دلار به ازای هر کاربر به اضافه هزینه تعمیر و نگهداری است. (البته شما می‌توانید نسخه بومی سازی شده و بدون محدودیت تعداد کاربر را از مجموعه ایران بیزاجی با هزینه بسیار اندک و معقول تهیه نمایید. جهت هماهنگی جلسه دمو این فرم را تکمیل نمایید.)

قیمت نسخه دمو یا آزمایشی برخی از امکانات
هزینه لایسنس: 311دلار سالیانه به ازای هر کاربر و یا 800دلار دائمی همراه با هزینه تعمیر و نگهداری
Bizagi Modeler: رایگان
Bizagi Studio: تا محدودیت 20کاربر رایگان
نسخه دمو رایگان >امکان ادغام با ربات‌ها برای انجام کارها
>به دلیل کاربری آسان و کاربرپسند مشارکت لایه بیزنس و IT را افزایش می‌دهد
>امکان استفاده از Entity Visualization برای اتصال به سیستم‌های قدیمی موجود
>اطلاعات بیشتر در سایت Bizagi

جوانب مثبت و منفی نرم افزار مدیریت فرآیند Bizagi

استفاده از نرم افزار بیزاجی حتی برای کسانی که پیش از این با نرم افزار مشابه آن کار نکرده باشند ساده و راحت است. با استفاده از Bizagi Modeler و Bizagi Studio، شرکت‌ها می‌توانند به راحتی آن‌ها را برای توسعه تطبیق دهند و ببینید که این ابزارها چقدر کامل هستند. برای کسانی که شاید توانایی خرید لایسنس را ندارند، به آنها چیزی می دهد که با آنها کار کنند. متأسفانه، Bizagi فقط برای Windows در دسترس است و برای Mac در دسترس نیست. البته محیط کارتابل آن تحت وب بوده و در همه سیستم عامل‌ها قابل استفاده است.

مشتریان در مورد Bizagi چه می‌گویند؟

مشتریان پیکربندی آسان بیزاجی را دوست دارند و در واقع حتی کسانی که یکبار هم با چنین سیستمی کار نکرده باشند می‌توانند با کمی آموزش در نرم افزار پیمایش کنند. یکی از محققان خاطرنشان می کند: “تمام منابعی که شما برای مدل سازی فرآیندهای کسب و کار نیاز دارید در آنجاست.” کاربران همچنین از اینکه اینقدر راحت می‌توانند از محیط توسعه به محیط product (نسخه قابل اجرا در سازمان) انتقال یابند بسیار راضی هستند. به گفته یکی از توسعه دهندگان نرم افزار: “معماری پلتفرم بسیار مناسب است.”

نرم افزار BPMS شرکت BP LOGIX

شرکت BP LOGIX

BP Logix یک نرم افزار BPM کم‌کد است که با بخش‌های مختلفی از جمله علوم زندگی و آموزش عالی کار می‌کند. محصول پرچمدار آن، Process Director، بیشتر به بخش‌هایی متکی است که به رعایت مقررات متکی هستند.

برخی ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • رابط بصری drag and drop برای فرآیندها
  • سازندگان گرافیکی و menu
  • ادغام‌های یکپارچه با منابع داده سازگار
  • پیگیری و حسابرسی فرایندها و وظایف پیچیده کسب و کار
  • استقرارهای ابری، داخلی و هیبریدی

Proprietary Process Timeline یک مدلر (modeler) هست که از زمان به عنوان بُعد فرایند استفاده می‌کند. این را در یک نمودار گانت مانند نشان می‌دهد تا به کاربران کمک کند درک کنند چگونه زمان سپری شده از همه جنبه‌ها، از جمله حوادث غیر مترقبه، بر زمان اتمام تأثیر می‌گذارد.

Process Director دارای یک کانکتور دیتابیسی داخلی هست برای اتصال به نرم افزارهایی مانند CRM و برنامه‌های HP. این برنامه همچنین تغییرات سیستمی فایل‌ها را کنترل کرده و با رسانه های اجتماعی ادغام شده تا پاسخ‌های خاص گردش کار را ایجاد کند.

نسخه آزمایشی و دمو رایگان این نرم افزار با محدودیت 20کاربر در دسترس است و قیمت ماهانه آن 60 دلار برای هر کاربر است.

قیمت نسخه آزمایشی یا دمو ویژگی‌ها
به ازای هرکاربر ماهانه 60دلار نسخه آزماشی رایگان >رابط بصری drag and drop برای فرآیندها
>پیگیری و حسابرسی فرایندهای پیچیده
>موتور تایم لاین اختصاصی فرایند
>اطلاعات بیشتر در سایت BP Logix

جوانب مثبت و منفی نرم افزار مدیریت فرآیند BP Logix

BP Logix به کاربران امکان تغییرات لازم فرآیند و ایجاد اتوماسیون را می‌دهد. این امر معمولاً مختص IT است، که لزوماً شرایط خاص را برای تغییر سریع الزامات درک نمی کند! Process Director انعطاف پذیری و بینشی را برای کمک به کسب و کارها در بهبود بهره وری و کارآیی فراهم می کند.

نکات مثبت نکات منفی
>بینشی برای بهبود کارایی و بهره وری فراهم می کند
>فرایندها را از انحصار واحد IT خارج می‌کند
>قیمت آن ممکن است برای کسب و کارهای کوچک بالا باشد

مشتریان در مورد BP Logix چه می‌گویند؟

مشتریان از اینکه اعمال تغییرات در داخل نرم افزار آسان است و اینکه BP Logix به آنها کمک کرده است که در بالای کار خود باقی بمانند و به اهداف تجاری خود برسند به این ابزار علاقه‌مند هستند. یکی از برنامه نویسان در خصوص Process Director می‌گوید: “مدت زمان الکترونیکی کردن فرم‌ها و به گردش در آوردن کارها و اجرای آن به نصف رسیده است.” کاربران همچنین دوست دارند از تجزیه و تحلیل و معیارها برای نمایش بهبودها استفاده کنند.

یک معمار سازمانی ضمن اشاره به اینکه چگونه استفاده از این نرم افزار کسب و کار وی را بهبود بخشیده است گفت: استفاده از این ابزار همچنین می‌تواند 35ساعت در هفته صرفه جویی در زمان به همراه داشته باشد (تقریبا به اندازه یک کارمند تمام وقت) به علاوه حذف موانع موجود احتمالی.”

نرم‌‌‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب‌‌‌وکار چیست؟

نرم‌‌‌افزار مدیریت کسب‌‌‌وکار به جزئیات گردش‌‌‌کار شرکت به طریقی می‌‌‌پردازد که به ذینفعان تصور بهتری از چگونگی بهینه‌‌‌سازی فرایندهای روزانه‌‌‌ی شرکت در جهت شناسایی و رفع چالش‌‌‌ها می‌‌‌دهد. این به مهار هزینه‌‌‌ها و بهبود راندمان کلّی کمک می‌‌‌کند. بسته به نیازمندی‌‌‌ها، دو نوع نرم‌‌‌افزار وجود دارد: نرم‌‌‌افزار بی‌‌‌پی‌‌‌ام درون‌‌‌سازمانی که میزبان آن کامپیوترهای تجاری سرویس‌‌‌دهنده هستند و SaaS (مخفف Software as a Service نرم‌‌‌افزار به‌‌‌عنوان خدمت) که توسط سرویس‌‌‌دهنده‌‌‌های ابری میزبانی می‌‌‌شوند. سپس نرم‌‌‌افزار براساس چارچوب‌‌‌‌‌‌بندی‌‌‌ها طبقه‌‌‌بندی می‌‌‌شود:

  • افقی: این نوع طراحی فرایند است. در چارچوب بی‌‌‌پی‌‌‌ام افقی طراحی و توسعه‌‌‌ی فناوری یا استفاده‌‌‌ی مجدّد از آن برای بهبود فرایندهاییست که از قبل وجود داشته‌‌‌اند.
  • عمودی: در آن وظایفی وجود دارند که با هر یک از فرایندهای کسب‌‌‌وکار مرتبط هستند. آنها در یک قالب از پیش ساخته‌‌‌شده گردهم می‌‌‌آیند که قابل شخصی‌‌‌سازی است.
  • خدمات کامل: این چارچوب ترکیبی از ابزارهای چارچوب‌‌‌های افقی و عمودیست و بر پنج جزء استوار است:
  • فرایندکاوی و مدیریت محدوده‌‌‌ی پروژه
  • مدلسازی و طراحی فرآیند
  • تنظیم قوانین یا الگوریتم‌‌‌های کسب‌‌‌وکار برای هدایت نرم‌‌‌افزار
  • موتور گردش‌‌‌کار که وظایف را اجرا می‌‌‌کند
  • شبیه‌‌‌سازی و آزمایش

مزایای نرم‌‌‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌‌‌وکار

سازمان از نرم افزار BPM برای دستیابی به مزیت رقابتی استفاده می‌‌‌کنند. علاوه‌‌‌بر کمک به مدیران در جهت بهینه‌‌‌سازی فرایندهای کسب‌‌‌وکار، دیگر مزایای آن به شرح زیر است:

  • بهبود ارتباط با مشتریان: برقراری ارتباط با مشتریان را آسان‌‌‌تر می‌‌‌کند.
  • افزایش بهره‌‌‌وری هزینه: بهره‌‌‌وری هزینه تماماً به حداکثر کردن سود و به‌‌‌حداقل رساندن زیان می-پردازد. از طریق خودکارسازی وظایف تکراری، می‌‌‌توانید کارکنان مجری آن وظایف را در بخش‌‌‌های مناسب‌‌‌تری از کسب‌‌‌وکار به‌‌‌کارگیرید. با طراحی بهتر فرایندهای کسب‌‌‌وکار، می‌‌‌توانید به‌‌‌طور خودکار ریسک‌‌‌های زیانبار را کاهش دهید.
  • بهبود بهره‌‌‌وری: به‌‌‌محض بهبود کارایی کارکنان، آنها می‌‌‌توانند بر روی راهبردهای مهم‌‌‌تر نظیر یافتن راههایی برای مدیریت و حفظ بهتر مشتریان کار کنند.
  • کاربرپسند: توانایی تبدیل فرایندهای پیچیده به واسط‌‌‌هایی با کاربری آسان و منعطف بدین معناست که هرکسی می‌‌‌تواند به بینش لازم در خصوص انجام امور دست یابد.

همراه با اینها پاسخگویی بیشتر و کاغذبازی کمتر حاصل می‌‌‌شود که می‌‌‌تواند بر میزان چابکی کسب‌‌‌وکار شما تأثیر گذارد. در اصل، نرم‌‌‌افزار بی‌‌‌پی‌‌‌ام می‌‌‌تواند سازمان شما را به سازمانی یادگیرنده تبدیل کند و در جایگاه بهتری برای یک جهت‌‌‌گیری راهبردی سودمند قرار دهد.

ویژگی‌‌‌های ضروری برای یک نرم‌‌‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌‌‌وکار

هر نرم‌‌‌افزار مدیریت فرایندهای کسب‌‌‌وکار به روش خود مجموع نیازمندی‌‌‌های شما گردهم می‌‌‌آورد. بااین-حال، برخی ویژگی‌‌‌های ضروری وجود دارد که این فرآیند را آسان‌‌‌تر می‌‌‌کند:

  • تحلیل‌‌‌گری: توانایی گرفتن داده‌‌‌های خام و قرار دادن آن در قالبی که به شما در اتخاذ تصمیم‌‌‌های تجاری بهتر و غنی‌‌‌تر کمک کند، یک ویژگی کلیدی است.
  • گزارشگری جامع: همراه با داده‌‌‌های خام، نرم‌‌‌افزار مدیریت فرآیند‌‌‌های کسب‌‌‌وکار از آمارها و منطق برای ارائه‌‌‌ی چشم‌‌‌اندازی روشن‌‌‌تر از فرایندهای مختلف استفاده می‌‌‌کند.
  • قابلیّت Drag and drop: واسط کاربری ساده‌‌‌ای که کاربران را قادر به جابه‌‌‌جایی ماژول‌‌‌ها بدون کدگذاری یا با کمی کدگذاری می‌‌‌کند.
  • نظارت درلحظه: وقتی چیزها تغییر می‌‌‌یابند، داده‌‌‌ها باید هماهنگ با آن تغییر کند. نظارت درلحظه که عملکردی به‌‌‌روز را فراهم می‌‌‌کند، ذینفعان را قادر می‌‌‌سازد تا در مواقع لزوم تغییر جهت دهند.
  • مسیریابی نقش‌‌‌مبنا: توانایی بیان آسان نقش هر عضو از تیم با مجوزهای مرتبط.
  • ابزارهای مدیریت پروژه: مدیریت فرآیندهای کسب‌‌‌وکار، تخصیص مجدّد منابع انسانی و تنظیم وظایف برای تناسب بیشتر با مسیر بحرانی پروژه‌‌‌ی شما.
  • یکپارچگی: تعامل متقابل با برنامه‌‌‌های نرم‌‌‌افزاری مکمّل معمول ایجاد اکوسیستمی را آسان می-سازد که برای توسعه‌‌‌ی کارامدی و بهبود نتایج طراحی می‌‌‌شود.
  • پشتیبانی سیّار: قابل حمل بودن به معنای نیاز به دستیابی به اطلاعات ضروری در هرجائیست. با یک سیستم پشتیبانی سیار کاربران می‌‌‌توانند وسایل خود را در مناطق چندگانه هم‌‌‌گام کنند.

همراه با این ویژگی‌‌‌ها، از کاربرد یادگیری ماشین آگاه شوید، که می‌‌‌توان از آن برای تحلیل پیشگویانه‌‌‌تر و برقراری گفتگوهای بیشتر با مشتریان استفاده کرد.

هزینه‌‌‌ی نرم‌‌‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب‌‌‌وکار

ازآنجائیکه این نرم‌‌‌افزار یک نرم‌‌‌افزار پیچیده‌‌‌ی سازمانیست، قیمت آن بسته به نیازمندی‌‌‌های کسب‌‌‌وکار متفاوت است که ممکن است شامل هزینه‌‌‌ی سفارشی‌‌‌سازی، کدگذاری سمت سرور (Backend) و روش استقرار باشد. طیف قیمتی‌‌‌ این نرم‌‌‌افزارها طیفی از نرم‌‌‌افزارهای رایگان تا نرم‌‌‌افزارهای چند هزاردلاری در ماه است، اما خوبست که همه‌‌‌ی آنها نمونه‌‌‌ای آزمایشی یا نسخه‌‌‌ای برای استفاده‌‌‌ی رایگان و محدود پیشنهاد می‌‌‌دهند. این به شرکت‌‌‌ها فرصت آزمون کارکرد نرم‌‌‌افزار و پرسیدن سوال را می‌‌‌دهد. همچنین آنها را قادر می‌‌‌سازد تا بفهمند که آیا پشتیبانی، یکپارچگی و چارچوب ارائه‌‌‌شده توسط نرم‌‌‌افزار همان‌‌‌ چیزیست که می‌‌‌توانند با آن طی دوره‌‌‌ی قرارداد اعطای مجوز کار کنند یا خیر.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *