پیاده سازی Bizagi در Citizens Bank
Citizens Bank بانکی با عملکرد بالاست که فرهنگ مشتری مداری آن معروف است. در همین راستا به منظور اطمینان از بالاترین کیفیت خدمات ممکن به مشتریان، استقرار سیستم مدیریت فرایند و اتوماسیون فرآیند رباتیک را در فرایند وام تجاری خود در پیش گرفتند. اما دادههایی که به رباتها منتقل میشد به صورت استاندارد نبوده و به این معنی که قابل استفاده نبودند.
قبل از انتقال داده ها به ربات نرم افزاری RPA، از Bizagi برای شروع گردش کار و دیجیتالی کردن داده ها استفاده شد. این دادههای هماهنگ به کارمندان کمک کرده است تا پاسخهای مشتریان را به صورت لحظه ای ارائه دهند و مدت زمان خدمت دهی به مشتری را از 59 روز به 9 روز کاهش دهند.
با به کارگیری نرم افزار Bizagi و ربات RPA در Citizens Bank، مدت زمان پردازش خدمات مشتری این بانک تا 85٪ کاهش یافت.
پیش بینی 80درصدی کاهش زمان خدمت به مشتری | انجام 75درصد از کارهای سبد وام تجاری به وسیله تیم ربات مجازی | یکپارچه سازی با 40سیستم نرم افزاری مختلف به کمک Bizagi و ربات RPA |
آقای Matt Lavoie مدیر RPA و DPA شرکت میگوید:
ما از Bizagi برای هماهنگی تمام دادههای ورودی خود استفاده میکنیم و با ترکیب Bizagi و ربات RPA کارمندان ما از انجام کارهای تکراری که بیهوده آنها شلوغ میکنند رها میکنیم. آنها باید کارهای ارزشمندتری انجام دهند. و ما همه کارها را به صورت موازی انجام می دهیم و این واقعاً مهم است.
اهداف:
- دسترسی آسانتر به دادهها و بهبود تجربه مشتری
- کاهش 30 روزه تکمیل درخواست مشتریان
- متحد کردن همکاران و حذف گپها به کمک فرموله کردن گردش کار
- آماده سازی دادههای ورودی بانک جهت پردازش در ربات RPA
- استقرار ربات RPA برای خودکارسازی فرایند اعطا وام تجاری
موفقیتها:
- بهبود تجربه سفر مشتری با اجرای Bizagi و هماهنگی آن با ربات RPA برای اجرای تسک ها در 40 سیستم نرم افزاری مختلف
- کاهش 85درصدی مدت زمان خدمت به مشتری
- Bizagi با ارائه دید 360 درجه از داده های مشتری، به پرسنل این امکان را می دهد تا در لحظه پاسخگوی نیازشان باشد
- تمیزکردن داده در بیزاجی قبل از پردازش توسط ربات RPA
- اکنون 50درصد فرایند وام تجاری توسط ربات RPA انجام می شود.