تیم فنی و پشتیبانی سایت مجموعه ایران بیزاجی در راستای بهبود ارتباط مشتریان با مجموعه اقدام به طراحی و توسعه سیستم تیکتینگ مشتریان نموده است. مجموعه ایران بیزاجی با فروش ماژول فارسی سازی شده نرم افزار Bizagi به مشتریان خود، علیرغم برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سیستم نرم افزار بیزاجی و نحوه کار کردن با خود نرم افزار که به صورت اختصاصی برای پرسنل شرکت تهیه کننده نرم افزار، خدمت پشتیبانی آموزشی و فنی نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.
آموزش نرم افزار بیزاجی بعد از نصب نرم افزار در سازمان موردنظر توسط اساتید مجرب به پرسنل مجموعهای که نرم افزار را تهیه کرده است شروع میشود و پس از پایان آموزش، پشتیبانی فنی در 5 پلن 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه شروع خواهد شد.
این پشتیبانی فنی که در مرحله اول به صورت ریموت انجام خواهد شد، در مراحل بعدی مشتریان گرامی میتوانند از طریق سیستم تیکتینگ مجموعه که به تازگی در سایت طراحی شده است، با مجموعه ایران بیزاجی همچنان ارتباط خود را حفظ نمایند.
سیستم تیکتینگ فقط مختص به مشتریانی میباشد که نرم افزار را از مجموعه ما تهیه کرده باشند.
محیط کلی سیستم تیکتینگ
محیط کلی سیستم تیکتینگ به این صورت میباشد که با دسترسیای که مجموعه برای مشتریان ایجاد میکند، از طریق صفحه لاگین سایت وارد سیستم تیکتینگ خود میشوند.
محیط کلی سیستم تیکتینگ سایت به این صورت میباشد:
فرایند سیستم تیکتینگ به این صورت میباشد که پشتیبانی در دو دپارتمان کلی پشتیبانی آموزشی و پشتیبانی فنی که هر کدام دارای زیرمجموعههای کامل و جزئی میباشد در دسترس است و با انتخاب هر دپارتمان و انتخاب موضوع مورد نظر میتوانند تیکت خود را با سه اولویت کم، متوسط و زیاد هم به صورت تکست و هم به صورت فایل صوتی برای ما ارسال کنند تا همزمان توسط چند متخصص که در مجموعه ما فقط برای پاسخ به تیکتهای مشتریان وجود دارند، با سوالات مشتریان پاسخ دهند.
پس از ارسال تیکت و پاسخ از طرف ما، مشتریان ما هر لحظه از طریق ایمیل و پیامک از وضعیت تیکت ارسالی خود مطلع خواهند شد.
سیستم تیکتینگ ایران بیزاجی طوری طراحی و توسعه داده شده است که با شروع پشتیبانی هر مشتری، دسترسی برای ارسال تیکت برای آنها تعریف شده و پس از تاریخ انقضا پشتیبانی، دیگر قادر به ارسال تیکت نخواهند بود و باید یکی از پلنهای 5 گانهای که اشاره شد تهیه کنند.
بدون دیدگاه